mandag den 6. maj 2013

For lidt opdateringer!

Jeg har igennem de sidste par dage fået flere henvendelser fra jer der følger min blog, om at jeg blogger for lidt! Jeg beklager, men der har simpelthen været så mange ting, men jeg skal såklart prøve at blive meget bedre til at komme med opdateringer!

Som sagt, så har jeg besøg af mine forældre, og jeg er så lykkelig for at de er kommet herned, selvom det kun er for en kort bemærkning!
I går tog vi ud at spise da jeg havde fri for arbejde, og vi fik det mest fantastiske mad!

Sommeren er ved at komme, og jeg sidder lige nu ude på vores ny vaskede altan. Jeg skal nemlig først møde kl. 12 i dag! Det er dejligt en gang i mellem lige at møde lidt senere, da man så har bedre tid til at ordne ting i hjemmet!

Når jeg har fri i aften, skal jeg selvfølgelig mødes med mine forældre igen <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar