fredag den 8. november 2013

Jeg har virkelig lyst til...

Juleskum og pebernødder. Og jeg kommer slet ikke til Danmark i december måned i år. Pebernødderne kan jeg selv lave, men mangler inspiration til en god opskrift. Så hvis nogen af jeg ligger inde med en god opskrift, må i meget gerne smide den op til mig :).

 Med juleskummen er det dog værre, for det er absolute noget af det bedste jeg ved i juletiden. Jeg krydser dog fingre for at familien i Norge, husker at købe dette, således at jeg ikke skal undvære dem juleaften også. 





Det er min første december måned, hvor jeg er væk fra Danmark på trods af at jeg bor i udlandet. Og desværre har jeg ikke fået nogle af mine nisser med herned, så jeg regner med at skulle på udkig rundt i Alanya når vi kommer nærmere december, for at se om jeg kan finde lidt julepynt. 

- Ønsker jer alle en helt igennem god weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar