mandag den 11. november 2013

Tyrkisk

Eftersom jeg ikke har noget arbejde, på nuværende tidspunkt, tænkte jeg at det var på tide at få gjort noget ved mit tyrkisk. Inden jeg flyttede til Tyrkiet, gik jeg tyrkisk undervisning i Danmark. Efter jeg flyttede til Tyrkiet har der været så meget fokus på arbejde, at jeg har valgt ikke at bruge den samme energi på det. 

Det er ikke kun det, at være arbejdsløs der gør, at jeg nu er fast besluttet på at skulle tale flydende tyrkisk, men vi har somsagt fået f's søn hjem og bo ved os, hvilket også gør at jeg bliver mere og mere interesseret i sproget. Og hold nu op, jeg har læret meget siden han flyttede ind her. Utrolig, at det er så nemt at lærer fra børn, og de så gladeligt lærer fra sig. 

I dag har F og jeg siddet på balkonen og lært om de forskellige kropsdele, jeg skriver det altid ned, da det så er nemmere for mig at huske. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar