lørdag den 31. marts 2012

Tyrkiet :)

Så er det imorgen tidligt kl 07.00 der er afgang mod Tyrkiet. Jeg glæder mig ufattelig meget til at se min dejlige kæreste igen, samt de veninder/bekendte jeg har fået mig dernede. 

Turen til Tyrkiet, bliver den sidste inden jeg flytter dernede, da jeg er gået ind i den sidste del af min skole. Tænk sig om 2 måneder er de første eksamener allerede overstået. Jeg skal i alt op i 8 eksamener i år... Når sidste eksamen så er overstået, kan jeg fejre at jeg er blevet student, sammen med mine fantastisk veninder/venner og familie. At jeg pludselig ikke skal gå i skole mere, bliver en helt omvæltning, samtid med at jeg glæder mig enormt til at være færdig, er det trist, for jeg ved allerede nu, at jeg kommer til at savne nogle helt bestemt personer, som virkelig har gjort indtryk på mig, igennem de sidste 3 år, og som egentlig er kommet til at betyde rigtig meget for mig. I ved selv hvem i er, og jeg kommer til at savne jer utrolig meget. 

Dagen i dag skal gå med rengøring, færdig pakkening af kufferten, et besøg hos verdens bedste veninde Helena, og så fødselsdag hos den fantastiske Kirstine :) 

Håber at i alle får en rigtig god påske :) 



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar