fredag den 4. maj 2012

Tiden begynder at nærme sig...

Tiden på flytningen til Tyrkiet, begynder at nærme sig, og min sidste tid i Danmark bliver virkelig nydt, i selskab med familie og veninder :)
9 skole dage tilbage, så står den på eksamenslæsning og eksamener, og endelig kan jeg sidst i Juni, få huen på, og se tilbage på tre fantastiske år, hvor jeg er blevet udviklet og udfordret på alle punkter. Tanken om at tre år snart er overstået er med blandede følelser, da det betyder at jeg skal "forlade" mine helt fantastiske veninder fra skolen, som jeg virkelig kommer til at savne hver eneste dag. Her ses et par billeder fra vores Gallafest, som blev afholdt for 2 uger siden, på den ene billede mangler Mette, som desværre ikke var der da billedet blev taget.
Mig, Louise & Fie

Fie & jeg 


1 kommentar: