mandag den 17. september 2012

Den næste uge står på alene tid! :)

Så er der gået tre uger med besøg fra Danmark. Tusind tak for besøget til min faster, onkel, bedste veninde og hendes mor! Det har været så fantastisk at have jer her. Når der er besøg hjemmefra går tiden alt for hurtigt, specielt når man kun har fri torsdag aften og fredag.

Torsdag aften d. 6 september stod på fish spa og spisning på Mahperi efterfulgt af en drinks på Carisma bar. Jeg har efterhånden prøvet fish spa et par gange, men det var en helt sjov oplevelse at se min veninde prøve det. Jeg vidste på forhånd godt at hun er meget kildesyg, men hun vendte sig hurtigt til følelsen, af fiskende som suger sig fast på fødderne.









Fredag d. 7 september stod den på bådtur, desværre uden Fethi, da han havde lang dag på arbejdet, men nød en fantastisk dag i selskab med faster, onkel, Helena, Mary Anna, Melih og Fathi. Det var for drengene den første bådtur de skulle på, og de nød det i fulde drag.  Har ikke så mange billeder fra den dag, da de fleste ligger på min telefon, og jeg har ikke lige fået dem lagt over på computeren endnu. 










Fredag d. 14 september stod turen igen på dim cayi. Denne gang tog vi afsted tidligt, for at spise morgenmad deroppe. Vi havde en helt fantastisk dag med masser af hygge. 















Selvom det har været helt fantastiske at have besøg, er det også rart nok at få lov til at være lidt selv igen, selvom det ikke vare længe, og selvom det er rart at være alene igen, så glæder jeg mig UTROLIG meget til på søndag, hvor min dejlige mor, far og farmor kommer på besøg i en uge! Indtil da står den bare på arbejde, og tid sammen med Fethi. Torsdag aften sætter vi os på bussen mod Ankara, hvor vi fredag skal have søgt visum til Fethi, og forhåbentlig sætter han sine ben på dansk jord om små 2 måneder :) 

5 kommentarer:

  1. Hej Jannie
    Fine billeder :) Jeg har også været i fish spa og det kilder da bare helt vildt :)
    Helle

    http://helleialanya.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, det var jo helt igennem 2 fantastiske uger og de billeder taler jo for sig selv. Jeg glæder mig allerede til at genopleve det igen. Endnu engang tursinde tak for 14 dejlige dage. Knus Mary Anna....

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var helt fantastisk at få besøg af jer :) Vi ses i december :)

      Slet
  3. Hej Helle :)

    Tusind tak, og ja det kilder helt vildt :) Men det er heldigvis noget man hurtigt vender sig til :)

    SvarSlet
  4. Åh savner Tyrkia ...
    Ser ut som dere virkelig har kost dere :))

    SvarSlet