søndag den 30. september 2012

Fantastisk uge

Så kom dagen hvor en uges ferie endte for mine forældres og farmors vedkommende! En helt igennem fantastisk uge er ovre, og jeg sidder tilbage med et stort savn til mine forældre, og synes pludselig der er langtid til d. 29 november hvor jeg vender snuden mod DK for at holde ferie! Vi har nydt hinandens Selskab så godt som vi nu engang kunne, og mit arbejde var rigtig forstående overfor at jeg gerne ville have mere tid til familien, så jeg fik en ekstra fridag og fik næsten før fri hverdag! Så det var bare helt fantastisk! Vi havde tidligere på ugen besluttet os for at vi ville køre min familie til Antalya, så jeg kunne få noget mere tid sammen med dem, så vi stod op lidt over 8 imorges og da klokken rundede 9 var der afgang mod Antalya! På vej tilbage fra Antalya besluttede vi os for at tage ind forbi F's gamle arbejdskollega som arbejder på et meget luksuriøst hotel, og GUD hvor var det flot! Nu er jeg igen på arbejde, og har lidt på fornemmelsen af at det bliver en lang dag! Her er der minus på telefonen og et trist humør så de sene aften/natte timer skal bruges med det nye afsnit af Greys hvide verden, en god skål popcorn og dipmix! Fantastiske veninder jeg har et helt utrolig stort savn til jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar