onsdag den 23. maj 2012

Læseferie :-)

Igår var det sidste skoledag, som stod på masser af sjov og hygge! Vi startede med at mødes nogle stykker hjemme ved en veninde, hvor vi sammen spiste morgenmad, og fik lidt at drikke, herefter skulle vi over på boldbanen, hvor der var gjort klar til rundbols og fodbold!

Da arrangemenet på skolen var slut, satte vi piger os hjem til mig, hvorefter vi skulle ud at spise sammen med vores lærer. Efter spisningen var vi en kort tur på stalden, hvor vi fik en drink inden turen gik ud på skolen, her skulle vi være indtil kl. 00.01 hvor vores eksamens plane blev offentlig gjort.

Jeg skal op i 8 eksamener, hvoraf de 4 er skriftlige som alle er mine A fag, og så har jeg en dio, erhvervsret, markedskommunikation og historie, som så er min sidste eksamen!

 Den 25 juni omkring kl 14.36 kan jeg sætte huen på hovedet og kalde mig for student! Følelsen er helt fantastisk :-) og jeg ser frem til at det er overstået! Tak til hh3e for nogle fantastiske år, og en super hyggelig dag igår:-)

Her kommer lige lidt billeder fra igår;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar