mandag den 28. maj 2012

6 uger ....

Igår var der ca. 6 uger til jeg har planlagt at skulle rejse, men jeg har stadig ikke fundet nogen flybillet, til rimelige priser... Jeg har svært ved at finde ro i kroppen, når jeg ikke har nogen anelse, om hvornår jeg skal afsted.. Jeg håber virkelig at jeg på et tidspunkt finde en billig billet, til d. 8 juli :) 

Den sidste uge er gået enormt stærkt, mandag var jeg ved tandlængen, hvor jeg blev opereret i munden, så nu varer det forhåbentlig ikke længe før det projekt bliver afsluttet. Tirsdag var der sidste skoledag, en super hyggelig og sjov dag i selskab med en masse fantastiske mennesker. Onsdag stod i oprydningens tegn, jeg fik sorteret og smidt en helt masse forskelligt ud.  Så blev det torsdag, og tid til den første eksamen, som i mit tilfælde var skriftlig dansk.. Før jeg kunne gå på weekenden, skulle jeg op til skriftlig engelsk fredag. Så nu er de første to eksamener overstået, så er der bare 6 tilbage. 

Fredag aften mødtes jeg med min veninde Louise oppe på torvet, hvor vi fik os noget at drikke. Det var helt fantastisk at se hende igen. Louise og jeg har kendt hinanden siden vi var helt små, omkring en 5 år. Vi mødte hinanden, da Louise var på besøg hos sin mormor.. Vi begyndte straks at lege sammen og blev så gode venner, at Louise boede hele sommeren hos sin mormor. Da sommeren var over skulle jeg flytte, og vi måtte sige farvel til hinanden, uden at vide om vi skulle ses igen. Skæbnen ville dog, at Louises forældre havde købt hus på samme gade som hvor vi var flyttet hen, så nu skulle vi være genboer :) Siden den dag har Louise og jeg været utrolig gode veninder, dog ser vi ikke hinanden så tit, men vi er der for hinanden, og jeg nyder hendes selskab. 

Lørdag var jeg hjemme ved min kusine og hendes lille prinsesse Nola.. Her skulle vi rigtig hygge os og grille. Min lille prinsesse var i et helt fantastisk humør, og jeg fik da også at vide at hun elsker kusine mus, altså mig :) 
Den kommende uge skal gå med tandlæge besøg, 2 eksamener, kontrol på sygehuset og hygge :) 
Ha' en fantastisk mandag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar