tirsdag den 8. maj 2012

Stadig indlagt!

Ja, jeg befinder mig stadig på sygehuset, da lægen var på stuegang gav han mig forhåbninger om at jeg "måske" kan komme hjem imorgen! Når man ligger et sted, hvor man virkelig har brug for sine nærmeste, finder man virkelig ud af hvem der er ens sande venner! Jeg siger mange tak til farmor, farfar, Anja, Nola, Fie, louise, Kirstine, Helena, Maryanna, mor og far for besøg, det betyder meget <3 også en stor tak, til jer som har tænkt på mig, og ikke har haft muligheden for at komme og besøge mig, det varmer meget med jeres hilsner. <3

2 kommentarer:

  1. Kender selv turen, så det er skønt når nogen tænker på en og kommer på besøg... Rigtig god bedring og håber du kommer hjem imorgen. :) <3

    SvarSlet
  2. Selv tak putte vil altid være der for dig det ved du <3 Håber VIRKELIG du kommer hjem i morgen! rigtig god bedring og vi ses i morgen :)
    LOVE YOU GIRL <3<3

    SvarSlet