tirsdag den 10. juli 2012

Ankommet til Tyrkiet!

Overskriften siger vel det hele? Jeg er pt verdens lykkeligste pige på jorden! Jeg rejste fra Danmark søndag aften kl 21, efter at have fejret verdens bedste veninde! Og landede derefter i Antalya omkring kl 01.30 natten til Mandag, da jeg kom ud af lufthavnen var Fethi der allerede, og det var et fantastisk og dejligt gensyn! Da vi efter et par timer ankom til Alanya, skulle vi ud og aflevere den bil, som Fethi havde lejet, og benyttede derfor lejligheden til t smutte ind forbi en af de såkaldte suppe restauranter som er sindssygt godt besøgt af tyrkere om natten! Dagen igår blev brugt med at sove længe, og besøge mor og far, det var simpelthen så lækkert at springe i poolen igår! Om aftenen var vi ude at spise og hygge! Idag er Fethi på arbejde, og når han har fri i eftermiddag skal vi ud og købe ny telefon, da mit tyrkiske nummer pludselig ikke virker :/ i aften skal jeg ud at spise sammen med nogle fantastiske tøser :) en længere opdatering kommer senere :-). Ha en fantastisk dag derude!

2 kommentarer:

  1. KOs deg masse søte du :-)
    Alltid deilig å ankomme Tyrkia når man ikke har vert der på en stund!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) det er jo en helt fantastisk følelse at komme herned, når man har været væk fra hinanden i et par måneder! Men nu er det med afstand heldigvis fortid :-) håber tiden vil gå hurtig for dig, indtil du sætter benene på tyrkisk jord igen :-)

      Slet