tirsdag den 24. juli 2012

Tilbage

Først vil jeg starte med at undskylde rigtig mange gange, for at jeg har været så dårlige til at lave opdateringer på min blog, men der har simpelthen været så meget at se til efter jeg er kommet til Tyrkiet, men nu er jeg forhåbentlig kommet stærkt tilbage! :)

Jeg har det helt fantastisk hernede, og nyder endelig at være sammen med manden i mit liv. Som de fleste af jer ved, havde jeg fået arbejde, men har netop i dag sagt dette op, da jeg havde alt for lidt tid sammen med Fethi i og med at han arbejdede når jeg havde fri, så jeg har derfor fundet mig et nyt arbejde, hvor jeg skal starte på fredag, og her vil vi have meget mere tid sammen.

Jeg er nu igang med min 3 uge hernede, og det føles som om at jeg har været hernede meget længere, men jeg tror det er fordi at jeg så hurtigt har fået en hverdag op at køre.

I går rejste mine forældre hjem, og mig og Fethi kørte dem til Gazipasa hvorfra de skulle flyve.. Jeg savner dem allerede, men det skal nok gå, jeg ved jo at de kommer tilbage hertil :)

Idag var jeg inde og sige op på arbejdet, og da jeg kom hjem lagde jeg mig til at sove, da jeg vågnede igår var det med den vildeste hovedpine, som stadig er der. Inden Fethi skulle møde på arbejde, var vi lige derinde hvor jeg skal starte på fredag, for at aftale endeligt færdigt, derefter tog jeg hjem, handlede, vaskede tøj og gik i poolen. Nu er der snart mad klar, og jeg skal have en dejlig rød bøf og hygge mig med, sammen med dansk fjernsyn og slik... mmmh :)












Her kommer lidt billeder fra min studenterrunde og min sidste tid i dk, plus lidt hernede fra.




3 kommentarer:

  1. Hvor har du fået job henne?? :) Og hvad er det for et job du lige har sagt op? Godt at høre at det går godt hernede.

    SvarSlet
  2. Hej Helle.

    Jeg har fået job ved en smykkebutik inde i byen.. Det andet jeg havde var ved en ejendomsmægler men det trives jeg ikke ved.. Ja, det er dejligt at være tilbage :) HVordan har du det ellers?

    SvarSlet
  3. Hvilken ejendomsmægler er det? :) Hvorfor var det ikke godt? Jeg har det fint tak, men glæder mig til til det bliver lidt koldere :)

    SvarSlet