lørdag den 14. juli 2012

De sidste par dage! :)

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, da der er sket så meget de sidste par dage. Da jeg tjekkede min mail onsdag morgen, var der kommet en mail, fra et firma, som gerne ville have mig til jobsamtale, hvilket jeg selvfølgelig gerne ville. Vi aftalte at jeg skulle komme forbi kontoret fredag. Ellers stod onsdagen på hygge i Aquapark sammen med nogle fantastiske piger, kæresten og Melih, hvorefter at jeg tilbragte min aften i selskab med skønne Jeanett, aftenen tilbragte vi med at spise ude, shoppe og afsluttede med noget at drikke på havnen.
Torsdag tilbragte jeg ude ved mine forældre, hvor min kæreste, jeg og Melih tog ud for at bade. Fredag kom dagen, så hvor jeg skulle til jobsamtale, en samtale, som jeg selv var godt tilfreds med, og de virkede meget positive. Jeg fik at vide, at de selvfølgelig nok skulle vende tilbage hurtigst muligt.
Fredag aften blev tilbragt i selskab med de helt fantastiske piger endnu engang. Jeg og mine veninder besluttede os for at vi ville tage på bådtur lørdag, og vi har haft en helt fantastisk dag, nydt solen og hinanden. Pludselig midt under bådturen ringede min telefon, og det viste sig at det var hende med jobbet der ringede, og hun fortalte mig at jeg havde fået det, og om jeg var interesseret i at begynde allerede på mandag. Dette kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til, og takkede derfor ja! Jeg glæder mig utrolig meget, og kan slet ikke vente med at komme igang. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi regnet med at få arbejde så hurtigt..

I aften er jeg ude ved mine dejlige forældre, for at grille, hygge og overnatte, da Fethi i aften kører op i den landsby han kommer fra, så jeg det som den perfekte mulighed for lidt forældre- datter hygge inden mine forældre rejser hjem om en uge..

Ha' en fantastisk lørdag alle sammen :)


1 kommentar:

  1. Ej hvor dejligt at du har fået job så hurtigt :) Hvor er det henne og som hvad?

    SvarSlet