søndag den 17. februar 2013

14 dage på guideskole!

Jeg beklager at der ikke kommer opdateringer så tit, men der sker utrolig meget rundt omkring mig hver eneste dag!
Det er nu to uger siden, at jeg tog afsted på guideskole, og i dag sidder jeg med spørgsmålet, over hvor de to uger er blevet af? Tiden er fløjet afsted, jeg har mødt de mest fantastiske mennesker, gennemgået en stor udvikling, fået prøvet grænser af og blevet udfordret på så mange punkter! På de to uger, har jeg fået venskaber, som jeg i dag ikke ville være foruden, og jeg føler at vi har kendt hinanden meget længere tid!

For at fortælle om noget andet, så var vi til vores første eksamen i torsdags, og det fik rigtig fint! Om aftenen var vi i byen, for at fejre den veloverstået eksamen! Den næste eksamen har vi på torsdag!

Jeg synes det er så mærkeligt at tænke på, at vi om 14 er på vej hver til sit! De andre elever sidder i flyveren tilbage til Danmark, og jeg er allerede kommet hjem til lejligheden! Det kommet til at blive så hårdt, at få sagt farvel til de fantastiske mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar