søndag den 3. februar 2013

Jeg er så spændt!

Dagen er endelig kommet, hvor jeg skal afsted på guideskole, og jeg glæder mig så meget! Jeg skal afsted fra Alanya kl 00:00 i aften, og mødes med de andre i Antalya lufthavn kl. 02:00 i nat, hvor de kommer med fly fra Danmark.

En helt fantastisk måned står for døren, og jeg er sikker på at det hele bliver så godt. Specielt glæder jeg mig til at møde alle de fantastiske mennesker, som jeg skal være sammen med i en hel måned, og ikke mindst til at lærer noget nyt, og udfordre mig selv på rigtig mange punkter. :)

På nuværende tidspunkt har jeg sendt F afsted hjemmefra, for jeg kan ikke rigtig få taget mig sammen til at pakke når han er her, men jeg synes nu alligevel det er lidt svært selvom jeg bare er selv i lejligheden....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar