mandag den 25. februar 2013

Tiden går alt for hurtig!

Endnu engang beklager jeg for at der kommer så lidt indlæg for tiden, men tiden flyver afsted. Det bliver forhåbentlig bedre når jeg kommer hjem fra guideskolen igen.

Vi er nu gået ind i sidste uge på guideskolen, og det er slet ikke til at fatte at tiden er gået så hurtig. Denne uge kommer til at stå på eksaminer, en skriftlig i dag, og mundtlig på torsdag! Så er ret sikker på at denne uge også er hurtig slut.

Den forgangne uge har været en blanding og godt og skidt. Jeg startede ugen ud med at være syge og blive indlagt, men der er desværre ikke tid til at være syg her, så jeg blev udskrevet allerede dagen efter, for at jeg kunne være med i undervisningen. Udskrivningen var efter mit eget ønske, da jeg ikke vil gå glip af noget! Men hold op hvor var det hårdt, og set i bakspejlet forstår jeg godt at lægen ville beholde mig 1-2 dage mere..

Jeg er sådan en person, der ikke vil gå glip af noget som helst, og jeg var derfor med i byen torsdag og lørdag, og heldigvis kan man have det sjovt uden at drikke :-)

Jeg glæder mig efterhånden til at komme hjem, men det bliver bestemt ikke sjovt at sige farvel til de søde mennesker..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar