lørdag den 9. februar 2013

Arrival praktik

God morgen :-)

Her i Bodrum begynder dagen tidligt hver dag, og vi er nu klar til at skulle op at spise morgen mad.
I dag skal vi have vores første "prøve" vi skal nemlig ud på en Arrival transfer, da vi har eksamen i det på onsdag eller torsdag! Jeg er vildt spændt på at skulle stå i bussen for første gang, og på samme tid en smule nervøs, men mon ikke det nok skal gå?

Jeg skal nok opdatere senere, om hvordan det er gået!

Håber i alle får en god morgen :-)

4 kommentarer:

  1. Lykke til med din første Arrival transfer.

    Jeg husker min første transfer med gjester og jeg var alene! Så spent og redd. MASSE feil, og gjestene fikk noe og le av.

    Noen uker seinere hadde jeg arrival transfer igjen og noen av gjestene tok kontakt og sa at jeg hadde kommet meg, for de hadde vært med på min første tur.

    Uansett, lykke til!! Det kommer til å gå kjempebra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Det gik rigtig fint.. Så nu venter eksamen bare i det næste uge :-)?

      Slet
  2. Spændende :) Synes det var ret sjovt at prøve at holde en transfer. Held og lykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Det var virkelig sjovt, og slet ikke så slemt

      Slet