søndag den 25. august 2013

Afhængighed

Det er helt utroligt, som to mennesker på kort tid, kan blive dybt afhængige af hinanden. Jeg er på det år jeg har været bosat i Tyrkiet, blevet så afhængig af min kæreste, at jeg ikke kan lide at alene. Førhen i vores forhold var det hverdag at være væk fra hinanden, og det var begrænset hvor meget vi så hinanden. Og selvfølgelig savnede vi hinanden, men nu hvor vi bor sammen, er det pludselig noget helt andet. Vi har nu været væk fra hinanden et døgn, og på det døgn er det virkelig gået op for mig hvor afhængig jeg er blevet af et andet menneske! 

Jeg fungere bedst når vi er i nærheden af hinanden, også selvom vi er hver vores sted, men når der pludselig er større afstand mellem os, er det som om kroppen og tiden går i stå! 

Det at være væk fra hinanden engang imellem er på alle måder sundt for et forhold, for så finder man ud af hvor heldig og glad man er med det man har. <3

Heldigvis er vi kun væk fra hinanden to døgn denne gang, men det er også mere  rigeligt. 

Ønsker jer alle en helt fantastisk aften<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar