torsdag den 1. august 2013

En helt igennem fantastisk fridag

For en uge siden fyldte min far 50 år, jeg var i Danmark og de var i Tyrkiet, så jeg fik desværre ikke lov til at være med til at fejre ham. Til gengæld fik jeg lov til at være med, da han skulle brug sin fødselsdagsgave, en tur ud at svømme med delfiner :) jeg er så misundelig over, at han har været ude at svømme med delfiner, da jeg virkelig godt selv kunne tænke mig det! Jeg har derfor sat mig det mål, at når jeg har nået mit mål ang vægttab, så skal jeg forærer mig selv en tur ud at svømme med delfiner :-)

Kan slet ikke forstille mig, hvor fed en oplevelse det er. 
Den eneste ulempe der er, når man skal svømme med delfiner i sealanya, er at det ikke er muligt selv at tage billeder. 5 billeder koster nemlig 60€. 




- glæder mig til det en dag bliver min tur.

1 kommentar:

  1. Kan varmt anbefale en svømmetur med delfinerne udenfor Alanya.... Glæd dig!!!
    mvh www.RainbowAlanya.blogspot.com

    SvarSlet