torsdag den 15. august 2013

Goodbye Denmark - Hello Turkey

Ugen er gået, og jeg sidder nu i Billund lufthavn, og venter på at skulle flyve hjem til Tyrkiet! 

Jeg har nydt at have en uges ferie i selskab med den bedste familie og de bedste venner. Men jeg glæder mig nu til at komme hjem til kæresten, vennerene og den dejlige scanway familie. 

Der er sket rigtig mange ting den sidste uge, som gør at jeg ikke kan få alt skrevet ned. 

Jeg har blandet andet: set min fantastiske familie fra Norge, været sammen med familie, veninder, shoppet, hygget og vigtigst af alt, så har jeg ager skridtet og flyttet min adresse til Tyrkiet! Et rigtig stort spring for mig, som altså var nødvendigt, da jeg opholder mig få meget i Tyrkiet!

Da jeg havde været på kommunen var det en helt speciel følelse jeg sad med, og det er nu virkelig gået op for mig, hvilket stort skridt jeg har taget for at være sammen med manden i mit liv! 
- men det er heldigvis det hele værd :D 

- forsat god aften til jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar