tirsdag den 13. august 2013

Overraskelsestur til Danmark

Jeg ankom torsdag aften i sidste uge til Danmark, hvor jeg skulle være en uge frem. Der var ikke så mange der vidste at jeg ville komme, da hele planen var at overraske min mor, da mine forældre skulle holde deres sølvbryllup. Da jeg landede i Billund kom min faster og hentede mig. Da vi ankom til mine forældres adresse ringede min faster, og bad min mor om at komme ned og hente den nøgle de skulle bruge til festsalen. Da min mor trådte ud af døren, stod jeg der. Hendes reaktion var "her skal du da ikke være". Så hun blev rigtig glad og overrasket, og kunne ikke rigtig forstå at jeg rent faktisk var kommet til Danmark. Jeg har hele tiden sagt til min mor, at det ikke var muligt at få ferie, og at jeg derfor ikke vidste hvornår jeg ville komme til Danmark. 

Dagene siden torsdag er fløjet afsted, jeg har været sammen med familie, veninder, været til sølvbryllup, i biografen, ude at spise, og rigtig hygget mig. Desværre er ferien ved at få en ende, og jeg rejser fra Danmark torsdag aften, uden at vide hvornår jeg kan komme igen. Jeg har desværre heller ikke nået alt hvad jeg ville, men en uge er ikke ret lang tid.

Nedenfor kan i se lidt billeder fra mine forløblige dage. 







Ønsker jer en rigtig god aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar