søndag den 3. juni 2012

Fantastisk weekend med den bedste veninde <3

Så er weekenden ved at nå sin ende, og jeg kan nu se tilbage på endnu en fantastisk weekend i selskab med den bedste veninde :) Igår hyggede vi os sammen med mine forældre, hvor vi fik pizza, vin, rom og cola, nachos og fik hygget os med spillet partners, hvor Helena og jeg selvfølgelig vandt 2-1 over mine forældre :-) Da vi blev færdige med at spille, besluttede Mig og Helena os for at tage en spontan bytur, og var derfor først hjemme kl 5 imorges! Det var en helt fantastisk nat i selskab med hyggelige mennesker! Helena du betyder alt for mig, og den støtte du giver mig i mine valg betyder så meget for mig, jeg kommer til at mangle dig, men jeg er overbevidst om at vores venskab kan klare alt :)

Imorgen glæder det min første mundtlige eksamen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar