søndag den 16. december 2012

6 fantastiske dage i Norge

God aften

Så sidder vi i flyveren på vej mod Danmark igen, 6 dage er gået, og hvilke fantastiske dage det har været! Tiden er gået så hurtig og jeg kunne uden problemer have brugt flere dage hos min familie. Den ene dag har taget den anden, uden at vi egentlig har lavet det store.
Vi har under vores besøg i Norge været i Oslo, på tyrkisk restaurant med familien, været på shopping, spist god mad, og i dag har vi været og se min fætter spille håndbold, og hvilken dygtig fyr han er, og scoret hele 4 mål! For at lægge hånden på hjertet, så skær det i hjertet at rejse fra min familie i Norge, specielt mine fætre og min kusine, som jeg ikke ved hvornår jeg ser igen! Min mindste fætter Fredrik er som regel altid skeptisk i starten, fordi det er så sjældent han ser mig, og han husker mig ikke så godt, men man må sige at Fethi har formået at vinde hans hjerte i løbet af utrolig kort tid, og det er super skønt!















Ingen kommentarer:

Send en kommentar