torsdag den 20. december 2012

Gensyn med de fantastiske piger!

... For godt 6 måneder siden tog jer afsked med jer, efter at have gået op og ned af jer 5 dage i ugen, nogen gange mere, de sidste tre år, jeg flyttede jeg langt væk fra jer alle sammen! Selvom jeg har været så langt væk, har i været i mine tanker hver dag, og jeg har glædet mig så meget til at se jer, og vise jer mit livs kærlighed! I dag var endelig dagen for vores gensyn efter vi stoppede på skolen, og jeg flyttede tul et andet land! Det kan ikke beskrives hvilken følelse der gik igennem min krop da jeg så jer, det var så fantastisk en følelse, og jeg har virkelig nydt at være i jeres selskab igen, og glæder mig allerede til næste gang! Sidst men ikke mindst så betyder det meget for mig, at i, i aften har taget så godt imod F, og at i kan lide ham! Vi ses SNART igen tøser. Masser af kærlighed til jer, elsker jer <3





1 kommentar:

  1. Årh <3 var også bare så glad for at se jer, det var virkelig et skønt gensyn, det er altid skønt at se dig :D.. Dejligt at alt var ved det gamle til trods for de mange mdr siden sidst :D, Glæder mig godt nok også til vi ses igen! Hils F :-)

    Mvh Fie

    SvarSlet