lørdag den 29. december 2012

Vores fantastiske juleaften

Vi startede juleaftensdag med det traditionelle besøg hos mine bedsteforældre for at bytte julegaver. Traditionerne skal der ikke laves om på :-)
Efter besøg hos mine bedsteforældre tog vi hjem, skiftede tøj også var det tid til Disneys juleshow, min bror og jeg plejer altid at sidde sammen og se det, og i år skulle der ingen undtagelse være, slet ikke nu hvor F er her. F synes at det var noget underligt noget, og forduftede hurtigt ud til mine forældre i køkkenet! Midt i juleshowet kom resten af familien, som vi skulle holde jul med, og så sad vi unge og såvel ældre mennesker og så juleshowet sammen! Da juleshowet var færdig, ville vi slå noget tid ihjel med at se film fra da min bror og jeg var mindre, og det gav nogle gode grin i familien :-)
Endelig var det ved at være tid for aftensmad, og specielt jeg var spændt på at se hvad F synes om alt det hele julemad, og heldigvis faldt det i god jord. Mine forældre har ikke opvaskemaskine, så da det var tid til opvask inden dessert, slog vi 6'er om opvasken, så hver gang en person fik en 6'er skulle man bytte med den som havde stået ved opvasken længst tid, en rigtig sjov og underholdende måde at klare opvasken på når man er flere :-)
Da klokken nærmede sig 21:00 blev det tid for dessert, og jeg har igennem de sidste mange år undvære mandlen, og se den taget lige foran næsen på mig! I år fik jeg heldigvis mandlen, noget jeg ikke havde set da jeg tog isen over på min tallerken, men det havde min bror åbenbart set!
Efter desserten var det tid til dans omkring træet, noget F valgt at stå over i første omgang, han sad og kiggede meget fascinerende på os, og deltog først i allersidste sang!
Efter en lang dag var det endelig blevet tid til julegaverne, og første gave gik til F! Der gik et par timer inden alle gaver var delt ud! Min juleaften sammen med F var helt perfekt, vi fik nogle gode gaver, og vigtigst af alt er at F allerede glæder sig til næste jul, og at han synes det var så hyggeligt! At se ham så lykkelig og glad for at være her, betyder simpelthen alt!
Opdatering fra de resterende dage kommer senere.

Ha' en fantastisk lørdag allesammen <3

















1 kommentar:

  1. Så koselig at han trives og synes det er spennende med jul ;)
    Flotte bilder, ser at dere har storkost dere ;)

    SvarSlet