mandag den 4. marts 2013

Hjemme i Alanya

God aften 

Jeg er nu efter fire fantastiske uger på guideskole i Bodrum tilbage i Alanya, og er nu klar til at vende stærkt tilbage til bloggen. Jeg har desværre ikke fået opdateret jer så meget, som jeg gerne ville, men tiden er fløjet afsted, og der har  været noget at se til hele tiden. De næste par indlæg vil komme til at omhandle min rejse gennem guideskole opholdet. 

Jeg kan med hånden på hjertet sige at det indtil videre har været den mest fantastiske oplevelse i mit liv. Jeg er blevet udviklet så meget, på så kort tid, hvilket jeg ikke troede var muligt. Jeg har mødt nogle helt fantastiske mennesker, som jeg fra første sekund efter jeg sagde farvel savnede. Jeg er blevet afprøvet i presset situationer, fået afprøvet grænser, og lært mig selv meget bedre at kende. 

Jeg er så glad for at jeg tog beslutningen om at tage på guideskole, og det er en oplevelse jeg aldrig vil glemme. 


Jannie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar