lørdag den 16. marts 2013

Beklager for begrænset blog indlæg

Men den sidste uge er fløjet afsted! Jeg er utrolig træt og udkørt når jeg kommer hjem fra arbejde, og falder som regel tidligt i seng!
Selvom det er vildt spændende og dejligt at starte på et nyt arbejde, er det også enormt afkræftende. Der er så mange ting man skal lære, nye mennesker, nye indtryk og så vil man bare gerne kunne det hele, og alt dette opbruger al den energi man har, men jeg mærker at det fra hverdag bliver bedre, selvom jeg bruger meget tid på at sove!
Men heldigvis bliver det bedre så smart man er ordentlig inde i arbejdet.

I aften har vi været ude at spise sammen med rikke og janice, hvilket var rigtig hyggeligt, som altid :-)

Vejret i dag har været meget blandet, og lige nu står det ned i stænger, lyner og tordner, så strømmen er selvfølgelig gået, og jeg vil derfor benytte lejligheden til at gå i seng og sove :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar