søndag den 10. marts 2013

En gladelig nyhed og en lang dag!

Da vi afsluttede på guideskolen, og var til jobsamtale, fik vi at vide at vi tidligst ville få besked om arbejde fredag eller imorgen mandag, så jeg prøvede ivrigt at få dagene til at gå, og lave så meget som muligt, for at tiden ikke skulle føles for lang. Onsdag formiddag ringer min telefon så, først tænker jeg, hvem ringer til mig fra et fastnet nummer i Danmark? For kunne på ingen måde komme i tanke, om nogen der har mit nummer, indtil det pludselig slår mig, at jeg synes at have set dette nummer før, jeg skynder mig derfor at tage telefonen. I den anden ende af røret bliver der sagt "Hej Jannie, det er Bettina fra Scanway/Tyrkiet eksperten. Blev fuldstændig paf, for det var jo kun onsdag. Men de ville rigtig gerne tilbyde mig arbejde i deres callcenter her i Alanya med start imorgen! Jeg blev selvfølgelig helt vildt glad, og sagde ja med det samme. Nu glæder jeg mig rigtig meget med at komme i gang med at arbejde.
Dagen i dag er lidt lang og kedelig, og jeg har derfor slået tiden lidt ihjel ved at bage nogle banan muffins.

I dag sidder jeg også lidt med den der følelse af, at jeg godt kunne tænke mig at være hjemme i Danmark. Familien skal nemlig samles for at fejre min storebrors og mores fødselsdag, det er altid på sådanne nogle dage, at man ville ønske man ikke var så langt væk, men der er heldigvis noget man vender sig til.

Ønsker jer allesammen en forrygende søndag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar