torsdag den 21. marts 2013

En hyggelig aften

I aften har jeg været ude at spise med Marie og Tore, som jeg gik på guideskole med. De har været i Alanya siden i mandags, og skal allerede sendes videre ud på deres destinationer i næste uge, så vi skulle lige nå at mødes en aften :-)
Vi har været ude at spise på Mapheri, og det var rigtig hyggeligt...
Nu sidder jeg og venter på manden bliver færdig på arbejde, så vi kan tage hjem. Imorgen begynder en ny arbejdsuge, og i næste uge har jeg to fri dage :-)
Mine fantastiske tøser fra guideskolen ankommer også søndag i næste uge, og jeg glæder mig utrolig meget til at de kommer.

1 kommentar:

  1. Jeg følger din blog, og det ærger mig rigtig meget at du ikke opdatere særlig meget mere..
    Jeg synes du skriver rigtig godt og det er super spændende at følge med i din rejse/liv i Tyrkiet!
    Håber at du engang kommer i gang med at skrive lidt mere!

    SvarSlet