mandag den 11. juni 2012

Dovenskab

Jeg har nu haft læseferie i 3 uger, og jeg mærker at dovenskaben begynder at melde sig mere og mere. Selvom man har planer, om at skulle nå det ene og det andet, er det som om at der ikke sker noget.. Jeg skal til eksamen på torsdag, og for at sige det pænt, har jeg svært ved at finde motivation til at forberede mig, på nuværende tidspunkt. Jeg er konstant træt, og har egentlig bare mest lyst til at sove, men nu er jeg nød til at hive mig selv op, og komme igang med lidt erhvervsret!
I dag er der præcis 2 uger til jeg bliver student, og gud hvor jeg dog glæder mig.. :)

Håber i har det fantastisk derude! :)

2 kommentarer:

  1. Du må lige hive dig selv i nakken og gi den en go skalle her til sidst... Så vil du også være en mere stolt student.. det er jeg sikker på.. :) Så ved du at du har gjort alt hvad du kunne..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hiver mig selv i nakken, og gør det bedste jeg kan :)
      Jeg vil være utrolig stolt over at jeg har gennemført det, så godt som jeg har gjort, taget i betragtning af at jeg flere gange har været ved at droppe ud :)

      Slet