fredag den 8. juni 2012

Happy birthday to me :D

En helt igennem fantastisk fødselsdag! Startede i byen med nogle veninder kl 00.00, hvor der blev sunget fødselsdagssang :) imorges blev jeg vækket med sang af mor, inden turen gik til frisør! Herefter hentede jeg verdens bedste veninde. :-) Da vi kom hjem havde der været et bud, for at aflevere en buket blomster, og jeg var et stort spørgsmålstegn, havde ingen ide om hvem den buket blomster var fra, indtil min kære kæreste ringede og spurgte om jeg ikke havde fået noget fra ham! Og måtte jo så sige nej, for heg havde endnu ikke været ced blomsterhandleren for at hente buketten, da jeg kom ned for at hente buketn, kom ekspidenten med en stor buket røde roser, hele 23 af slagseb! Det er den bedste overraskelse jeg nogensinde har fået, og det betyder alt for mig. Havde aldrig nogensinde i min vildeste fantasi troet at min kæreste kunne finde at gøre sådan noget. Det eneste der har manglet idag, var blot at han kunne være her og fejre dagen med mig, men det sker forhåbentlig næste år :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke? :)
      Det er så fantastisk at der bliver tænkt på en, taget i betragtning af at man er så langt fra hinanden :)

      Slet