torsdag den 14. juni 2012

Erhvervsret overstået med et stort 10 tal :D

Så er erhvervsret eksamen overstået, og det blev med et stort 10 tal.. :) 
Op til min eksamen, var jeg meget nervøs og usikker på mig selv, specielt fordi at jeg i de sidste par dage, ikke har haft det alt for godt, men jeg klare mig igen. 

Eksamen bestod af to dele. første del, hvor vi selv på forhånd skulle have forberedt et emne, hvor jeg valgte emnet omkring fuldmagt, da det er her jeg føler mig fuldstændig sikker, da jeg så skulle trække opgaven til del to, trak jeg opgaven om fuldmagt, hvilket gjorde at jeg altså skulle op i fuldmagt i begge dele.
Det i sig selv, tænkte jeg at jeg nok skulle klare, for det var jo noget jeg havde fuldstændig styr på, men da censor så siger til mig, at der forventes rigtig meget af mig, netop fordi at det også var mit selvvalgte emne, og så begyndte jeg at føle mig pænt presset, men jeg klarede det, og kom ud med et utrolig stort 10 tal, og jeg er stolt at mig. 

Nu er der bare to eksamener igen - markedskommunikation og samtidshistorie og så sidder hue på :)

3 kommentarer:

  1. Gratulere så masse :)
    Nå er det vel ikke lenge til du får se mannen din igjen, det blir deiligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have :)
      Omkring 24 dage så rejser jeg, og jeg glæder mig så meget til at komme ned og være sammen med ham igen.. :)

      Slet
  2. Kan du sende mig dit oplæg fra erhvervsret eksamen?

    SvarSlet