torsdag den 21. juni 2012

Markedskommunikation imorgen!

Er så småt ved at være klar til eksamen i markedskommunikation imorgen. Når man går til eksamen i markedskommunikation er det igen en eksamen, som består af to dele. 1 del, hvor man selv har planlagt en fremlæggelse hjemmefra. Denne fremlæggelse skal tage udgangspunkt i den rapport, som vi afleverede for et par måneder siden, og det som er specielt ved dette er, at vi til eksamen skal fremhæve teorien bag hvad vi er kommet frem til, og ikke som normalt, hvor man snakker om, hvad man er kommet frem til. Anden del består i, at vi som normalt går ind og trækker et spørgsmål, og derefter så har 30 min. forberedelse.
Powerpointet er så småt ved at være færdig, og jeg har ingen ide om, hvordan det ville komme til at gå imorgen.
De andre gange jeg har været til eksamen, har jeg været oppe fra morgenstunden, men det vil være anderledes imorgen og mandag. Imorgen skal jeg ind og trække spørgsmål kl 14.30, og så er jeg færdig omkring kl. 15.30.. Tror dagen imorgen bliver enorm lang, fordi man bare går og venter på at skulle til eksamen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar