lørdag den 18. august 2012

En lille update fra de sidste par dage

Dagene går utrolig hurtigt hernede, den ene dag tager den anden, og inden jeg ser mig om er det fredag og min fridag!
I hverdagene laver jeg ikke så meget, udover at arbejde, både Fethi og mig er for det meste meget trætte, når vi slutter på arbejde, og tager derfor hjem og slapper af de fleste dage!

Torsdag slutter jeg på arbejde allerede kl 20:00, og derfor besluttede vi os for at skulle i byen, da jeg havde fri fredag og Fethi skulle møde sent. Da jeg blev færdig på arbejde mødtes jeg med Jeanett og Camilla, og vi spiste på restauranten, hvor Fethi arbejder, og da Fethi så havde fri tog vi på et diskotek som hedder Hollywood, men det var der ikke rigtig nogle af os der var begejstret for. Drinksene var for dårlige, nærmest ikke noget alkohol, og så var der ikke så mange mennesker, så vi besluttede os for at drikke ud, og så gå videre. Min veninde Jeanett drikker ikke alkohol, men det er en fornøjelse at have hende med alligevel, for hun er altid glad og klar på sjov... Det ente mig at Camilla og mig blev ret fulde.

Fredag stod den på afslapning, rengøring, tøj vask og et par timer i poolen sammen med verdens bedste kæreste. Om aftenen kom Jeanett og Camilla ud og var sammen med mig, og vi fik os noget lækkert mad..

I dag, står den bare på arbejde, og i dag er der afslutning på den årlige faste hernede, og det betyder at vi først åbner kl 16:00 imorgen, så jeg har fri længere tid :) Årh det bliver fantastisk, Fethi tager til landsbyen, og fejre det med familien, egentlig ville jeg gerne med, men det kræver at jeg kun sover omkring 2 timer, og jeg kan ikke nøjes med så lidt søvn, når jeg også skal på arbejde, så det må blive en anden gang :)

Ville ha' lagt nogle billeder ud også, men det har jeg desværre ikke tid til lige nu, så det bliver en anden dag!

Forresten også et stort tillykke til min kusine, som i dag skal giftes, jeg håber de får en helt fantastisk dag! :)

Ha' en dejlig lørdag derude! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar