tirsdag den 7. august 2012

En tur på sygehuset.

Som jeg skrev i det tidligere indlæg blev jeg syg i lørdags, den medicin som jeg havde fået hjalp ikke, men gjorde det kun værre. Igår aftes ringede jeg så til min rejseforsikring, som bad mig om at tage på hospitalet.
Jeg kontaktede straks Fethi, og bad ham komme, således at vi kunne komme på sygehuset, der gik dog et stykke tid før han kom, fordi at de havde så travlt, og egentlig var det ham der skulle lukke. Men han fik fortalt de andre, hvad det drejede sig om, og han fik derefter besked på at tage afsted og hente mig.
Vi ankom til Baskent hospital i Alanya lidt over midt nat, og da kl. var 2. havde de undersøgt mine blodprøver, og jeg lagde med det første antibiotikadrop i hånden. Jeg fik heldigvis privatstue, således at Fethi kunne være med mig hele vejen igennem, og jeg er dybt taknemlig for alt det han har gjort for mig, de sidste par døgn.

Mine blodprøver viste forhøjet levertal, og at jeg har en slem infektion i halsen, kan ikke huske hvad den kaldes. Men hvertfalde er det godt at vi tog afsted til hospitalet, for jeg skulle have noget virkelig stærkt antibiotika, for at det ville hjælpe. Så efter 15 timer med antibiotikadrop er jeg nu hjemme igen, med en masse nyt medicin. Nu gælder det bare om at blive rask, så jeg forhåbentligt snart kan komme tilbage på arbejde igen, og begynde at spise igen.


2 kommentarer:

  1. Masse god bedring søte deg :)
    Blir frisk, snart kommer jeg til Alanya og vil drikke kaffe med deg :) ( eller med tanke på varmen blir det vel is vann... )

    SvarSlet
  2. Tak søde :)

    Jeg håber jeg er frisk snart, og det går den rigtige vej, men hvor længe det tager er uvist. :(
    Det vil jeg glæde mig til :)

    SvarSlet