søndag den 5. august 2012

Syg....

Egentlig burde jeg være på arbejde i dag, men jeg fik det pludselig så mærkeligt igår aftes på arbejdet, og det er kun blevet værre. Jeg fryser konstant, har ondt i halsen og så er kroppen så tung, og jeg har problemer med selv at rejse mig, heldigvis har jeg en utrolig god og hjælpsom kæreste, som har hjulpet mig ud fra sengen, når dette var nødvendigt! Tidligt i morges tog Fethi afsted op til landsbyen, og da var jeg overbevidst om at jeg skulle op et par timer senere, og afsted på arbejde, men efter at have sovet et par timer, havde jeg blot fået det dårligere, så jeg måtte ringe til min chef, og sige at jeg ikke var i stand til at komme. Jeg følte mig så utilpas med at skulle ringe og sige at jeg var syg, eftersom jeg kun har arbejdet derinde i lidt over en uge, men det var heldigvis en meget forstående chef i den anden ende af telefonen, som spurgte om jeg havde behov for noget, og at jeg endelig bare skulle ringe..

Nu er Fethi kommet hjem igen, og havde været på apoteket at købe medicin til mig, hernede kan man få det meste medicin uden recept. Nu krydser jeg bare fingre for at medicinen når at hjælpe så meget, at jeg kan komme på arbejde imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar