lørdag den 25. august 2012

Sikke en fredag! :)

I går var det endelig fredag og det var tid til min ugentlige fridag :) Jeg startede ud med at tage på besøg hos min veninde Jeanett torsdag aften, da jeg var færdig på arbejde, og her hyggede jeg mig i selskab med nogle fantastiske piger. Da Fethi så havde fri fra arbejde, kom han og hentede mig, og vi tog hjem sammen.

Jeg havde besluttet mig at jeg ville stå op i ordentlig tid fredag, for at få mest mulig ud af min fridag, de sidste fredage har jeg sovet længe, og føler ikke rigtig at jeg har haft ordentlig fri. Så jeg stod op omkring kl 10-10.30 og hold op hvor fik jeg meget ud af min fridag i går. Da tiden nærmede sig Fethis middags pause, tog jeg bussen ind til byen, fordi at vi skulle på politistationen, for at hente min opholdstilladelse, så nu er det også på plads.
Da vi kom hjem, hjalp vi hinanden med at færdiggøre rengøringen af lejligheden, og fik noget at spise. Da kl blev 17 og Fethi igen skulle afsted på arbejde, skulle jeg over at gøre en anden lejlighed ren, da jeg har noget familie som kommer herned i dag, og bliver i 2 uger. De skal bo i samme kompleks som os, men bare i den anden bygning, så det er super dejligt at have min familie så tæt på mig når de kommer herned.

Om aftenen skulle jeg mødes med en dansk kvinde, som også er bosat hernede, og vi skulle egentlig bare ind at spise på havnen, men efter et par gratis drinks, så besluttede vi os for at tage ud at ryge vandpibe da Fethi havde fri fra arbejde. Vi tog hen på en tyrkisk bar, delte en flask vodka og røg noget vandpibe, efter at have set regningen besluttede vi os for, at drikke videre hjemme, da alkohol var meget dyre på den tyrkiske bar, end på de diskoteker vi plejer at komme på, og så havde vi bedre mulighed for at sidde og snakke sammen derhjemme.
Det betyder meget for mig, at jeg har mødt Kristina hernede nu, for det er altid rart med veninder hernede, og det bedste af det hele er at hun kun bor 2-4 minutter fra hvor vi bor :)




Nu er jeg snart ved at være klar til at tage på arbejde, og håber mine 10 timer i dag, vil komme til at gå rigtig hurtig, så jeg kan komme hjem og lave mad klar til når min faster og onkel kommer. Ih, hvor jeg glæder mig så meget til at se dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar