onsdag den 1. august 2012

Hårdt at komme tilbage på arbejdsmarkedet!

Overskriften siger sig selv, det er virkelig hårdt for mig at komme tilbage på arbejdsmarkedet, specielt når man tænker på, at jeg siden 2007 kun har haft mulighed for at arbejde et halvt år! Det er lang tid væk fra arbejdsmarkedet, og jeg uden tvivl mærke at jeg "lever"...

Desværre går det ikke helt så godt med mit ben, efter at jeg har fået et arbejde, hvor jeg står og går en del, men jeg håber at det bliver bedre med tiden.. Egentlig burde jeg bare erkende at mit ben ikke kan holde til det længere, men jeg er virkelig så glad for mit nye arbejde, og jeg vil gøre så meget for at beholde det... På den anden side vidste jeg godt at det ville blive hårdt, og jeg er nød til at give det tid, det kan dog godt være svært, når man har så ondt, at man næsten ikke kan gå! Men det bliver forhåbentlig bedre med tiden.

Jeg beklager at der ikke kommer så mange indlæg for tiden, men det at starte med at arbejde, gør mig utrolig træt, så når jeg hverdag får fri kl 23, plejer jeg for det meste at gå ned til Fethi, på hans arbejde, for at se ham lidt, og ellers slapper jeg bare lidt af når jeg kommer hjem, inden jeg går i seng...

Nu glæder jeg mig rigtig meget til at have fri på fredag, og det skal virkelig nydes! :)
Ha' en fantastisk dag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar