mandag den 29. oktober 2012

31 dage!

Så er der blot en måned til vores fantastiske ferie til Danmark er begyndt! Om 31 dage ved den her tid er vi landet i københavn, hvor vi skal bruge de første dage sammen med min helt fantastiske storebror :)
Hele december måned er mere eller mindre planlagt, det er de få dage hvor vi ikke har nogle planer, men ih hvor vi glæder os til at få startet rejsen, og komme hjem til familie og venner. Jeg tror faktisk at F glæder sig meget mere end jeg gør!
Glæder mig til at se hele familien og de fantastiske piger; Helena, Fie, Louise, Søs, Laila, Kirstine, Maria, Mette og Line. Og ikke mindst glæder jeg mig til gensynet med min kære kusine og hendes lille prinsesse, som de sidste tre år, har haft en utrolig stor betydning for mig. <3
Ellers sker der ikke så meget hernede, har brugt de sidste par aftener i selskab med dejlige Jeanett, kommer til at savne hende når jeg rejser hjem til Danmark i to måneder. 

2 kommentarer:

  1. Kommer også til at savne dig <3 Er virkelig glad for at du er der så meget for mig, i denne svære tid <3
    Knus J

    SvarSlet
  2. Åh hvor jeg dog misunder at du kan tage manden med dig til Danmark :-D

    SvarSlet