fredag den 12. oktober 2012

Gokart, shopping, bagning og aften hygge!

Så blev det fredag igen, og min ugentlige fridag! Vi stod tidligt op, da vi havde lovet Emil at skulle køre gokart i dag, så da klokken var 10.30 var der afgang hjemme fra! Jeg kørte ikke gokart, så det var kun Fethi og Emil. Efterfølgende tog mig og Fethi til alanyum for t shoppe, og her fik vi løbt en kuffert, samt vintertøj til Fethi, så nu er vi ved at være helt klar til d. 29 november! Da vi kom hjem fra Alanyum og Fethi tog på arbejde, gik jeg igang med rengøringen. Herudover fik jeg også bagt muffins og æbletærte! Mens kagerne var i ovnen fik jeg snakket med min mor og min veninde Louise! Nu er jeg straks klar til at skulle ud af døren, for at tilbringe aftenen i godt selskab! God weekend til jer alle sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Mhm de boller der, de ser super gode ud!

    SvarSlet
  2. sikke en hyggelig dag, og hvor ser de muffins og æbletærte gode ud :)

    SvarSlet