mandag den 8. oktober 2012

Flybillet på plads og købt!

Efter at Fethi i fredags fik sit pas retur fra ambassaden har vi fået købt flybilletter. Og sikke et kup :-) Vi skal rejse fra Antalya med mellemlanding i Istanbul, og så videre til Kastrup for 868 tl tur/retur for os begge to. Det kan vidst ikke gøres billigere.
Med flybilletterne på plads kan jeg fortælle at vi lander i Kastrup lufthavn torsdag d. 29 november, for to måneders ferie i Danmark.
Den første overnatning i Danmark kommer til at foregå hos min bror i København, og så skal vi rigtig nyde hinandens selskab, og have Fethi med ind til Jul i tivoli :)

Efter en eller to overnatninger går turen mod Esbjerg, hvor vi kommer til at tilbringe størstedelen af vores tid. Ser utrolig meget frem til at bruge til sammen med familien og mine helt fantastiske veninder. Efter jeg er flyttet er det virkelig gået op for mig, hvor fantastiske veninder jeg har! Og jeg har været så positivt overrasket over at de hver og en, holder ved, trods at jeg er så langt væk! Det er hvad man kan kalde rigtige veninder! Og jeg glæder mig så meget til at de alle sammen skal møde Fethi, han har for de fleste kun været en person de har hørt om igennem flere år, og jeg ved at i glæder jer lige så meget som Fethi glæder sig til at møde jer, og min familie.

Vi har længe haft snakket om at vi også ville et smut til Norge, for at besøge min familie, så i dag har vi fået bestilt og købt vores flybilletter, og skal være i Norge 6 dage midt i december! Glæder  mig så meget til at vise Fethi frem for den del af familien.

Ellers har vi rigtig mange planer for hvad vi skal nå i Danmark, og der skal nok komme massere af opdateringer her på bloggen når vi er i Danmark.

Nu skal jeg igang med lidt rengøring inden manden kommer hjem :)

Ha' en fantastisk aften :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar