fredag den 11. januar 2013

Bowling

I eftermiddags/aftes har vi været sammen med min veninde Søs og hendes kæreste Martin. Vi startede med at bowle en time. Det er utrolig længe siden jeg har været ude at bowle, så det var rigtig sjovt, jeg er ikke så god, men skidt skidt. Det vigtigste er jo at man har det sjovt!
Efter bowlingen spiste vi buffet i restauranten, og maden kan helt klar anbefales. Kødet var mørt og vel tilberedet, de havde et stort udvalg af forretter, en god salatbar og en masse andre fantastiske retter! Som noget helt særligt har de kænguru i deres buffet, og det skulle F selvfølgelig smage, og han virkede meget positiv omkring det. Jeg overvejede hele tiden og jeg skulle prøve det, men jeg fik desværre ikke overtalt mig selv til det, hvilket jeg ærger mig over nu.

Vi havde fået et tilbud gennem avisen, så vi betalte kun 149 .- pr person for bowling og buffet.

Da vi vær færdige med at spise, kørte vi hjem til Søs og Martin for at tage et spil Partners. Vi spillede to omgange, og selvfølgelig vandt Søs og jeg begge omgange, og det resulterede i at drengene ikke gad spille flere omgange! :-)

Håber i har haft en god dag, og at i får en god weekend <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar