søndag den 27. januar 2013

En hyggelig lørdag aften

Efter vores ankomst til København mødtes vi med Christina og Darina et par fantastiske tøser, som vi har mødt i Alanya . De var så søde at komme og hente os, da vi ikke er så gode til at finde hjem, og vi kørte derefter hjem til dem for at få noget at drikke, inden vi tog videre ind til København for at finde et sted at spise.
Vi endte op med at spise på Jensens bøfhus, hvilket jeg synes var et ret godt valg. Bøffen var utrolig lækker og mør, det er sjældent jeg har fået så god en bøf på Jensens. Vi havde snakket om, at skulle videre ud på en bar, men vi var simpelthen så mætte g trætte, at vi gik hver til sit!
Vi havde en rigtig god aften med dem, og glæder os til at se dem igen :-)








2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at møde nogen søde mennesker :D og der ser rigtig hyggeligt ud ;)
    Jeg har en give-away kørende på min blog, og ville høre om du kunne tænke dig og deltage?
    http://kom-se.blogspot.dk/2013/01/black-mask-give-away.html

    SvarSlet
  2. Det kunne da være sjovt at deltage i din giveaway på din blog, men jeg er bosat i udlandet, og det kræver jo så derfor at det kan sendes til udlandet :)

    SvarSlet