onsdag den 9. januar 2013

Søvnløs på 5. nat!

God aften/ god nat kære læsere.

Ja, hvad siger man næsten på dette tidspunkt? Klokken er nu 03:03 og jeg har stadig ikke fået noget søvn. Jeg har for en del dage siden fået reddet mig en forfærdelig hoste, som åbenbart ikke er til at komme af med, og som holder mig vågen nærmest 24 timer i døgnet! Jeg har fået noget håndkøbsmedicin på apoteket, og det hjælper selvfølgelig ikke, så derfor skal jeg op om 5 timer, for at komme mig en tur til lægen, og få hans dom på min hoste.
Jeg kan ikke mindes hvornår jeg har sovet så lidt i nyere tid, og det begynder at kunne mærkes på kroppen at den ikke får noget særlig søvn!
I går var klokken 04:25 da jeg kiggede på klokken sidste gang, og 09:50 da jeg stod op!
Kære søvn jeg savner dig, er du sød snart at komme tilbage til mig? <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar