fredag den 25. januar 2013

En fredag aften at se frem til

For noget tid siden inviterede jeg en del af mine veninder hjem til mig en aften, sådan at jeg var sikker på at kunne få sagt farvel til dem alle, og så jeg kunne have en helt igennem fantastisk aften i selskab med dem. Jeg har længe glædet mig til denne aften, og endelig er dagen kommet, det er nemlig i aften at nogle fantastiske piger kommer hjem til mig :-) desværre var der dog nogen som ikke kunne komme, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt, for jeg ved ikke hvornår jeg ser dem igen, men på den anden side er det også svært at få alle samlet på engang.

Jeg vil gerne give mine veninder en helt igennem fantastisk aften, specielt fordi jeg savner dem rigtig meget efter jeg er flyttet, og fordi at jeg ved det er svært for mange af dem at jeg pludselig er så langt væk. Jeg ved at en del af dem synes det har været rigtig svært, og de har selv fortalt mig at det har været svært for dem at kontakte mig, fordi de savner mig og jeg er så langt væk!

Så jeg håber virkelig at de får en god aften, og kommer til at sætte pris på denne sidste aften vi har sammen for denne gang. Det ved jeg hvertfald på forhånd at jeg vil gøre og er sikker på at jeg får den bedste "sidste" aften i Esbjerg.

Der kommer en opdatering til jer senere, om vores forhåbentlig fantastiske aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar