mandag den 21. januar 2013

The impossible

God aften

Så er vi hjemme fra en tur i biografen, hvor vi så filmen the impossible, som handler om tsunamien i Thailand i vinteren 2004. Filmen har egentlig først premiere i Danmark d. 24 januar, men da vi er medlem af biograf klubben, fik vi den mulighed at vi kunne komme ind og se den til forpremiere for kun 40 kr.

Filmen er meget bedre end forventet, og den er så realistisk at man virkelig føler at man er i Thailand under katastrofen. Man ser hvordan en familie kæmper for at overleve, og senere deres kamp for at finde hinanden da området er et stort kaos. Man følger dem virkelig i deres livs mest uforglemmelige og katastrofale oplevelse, og der var utrolig mange scener som gav tårer i øjene, og var meget overvældende. Jeg er overbevist omkring at selv de mænd der ser denne film vil komme til at knibe et par tåre.

Jeg kan kun anbefale jer andre at bruge de penge det nu engang koster at gå i biografen, og se denne fantastiske film, og glem endelig ikke lommetørklæderne, for dem får i brug for!


Er der andre end mig som synes The impossible er en helt fantastisk film?

Nu er jeg klar til at finde dynen, så jeg kan være klar til den sidste dag i mine forældres selskab for denne gang.

Må i alle ha' en fortsat god aften, og sov godt når i er klar til at finde dynen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar