tirsdag den 1. januar 2013

Velkommen 2013

God dag kære læsere, håber at i har haft en fantastisk nytårsaften? <3 
 
Så fik vi sagt farvel til 2012 og hej til 2013, som forhåbentlig bliver et helt fantastisk år!

Året 2012 er et år, som har budt på rigtig mange mindeværdige oplevelser, men også et år med meget savn og frustration .

  •  Det er året hvor jeg er blevet mere og mere forelsket for hver gang jeg har set F
  • Året som startede med indlæggelse, og en masse sygdom uafbrudt i næsten 5 måneder
  • En masse frustration over at ingen læger kan finde ud af hvad der er galt
  • Året hvor savnet har taget mere og mere overhånd
  • Året hvor jeg flyttede hjem til min forældre igen
  • Året hvor jeg har lært at sætte mere pris på de fantastiske mennesker rundt om mig
  • Året hvor jeg blev student
  • Året hvor jeg havde den mest fantastiske afskedsfest med venner og familie
  • Året hvor en helt ny og anderledes hverdag begyndte for mig
  • Året hvor jeg flyttede sammen med F i Tyrkiet
  • Året hvor F fik sin første ferie i Danmark
Alt i alt har 2012 været et helt perfekt år for mig. Jeg har lært mig selv at kende på helt andre måder, og jeg har virkelig lært at sætte pris på mit liv og det jeg har omkring mig. 

Jeg håber og er sikker på at 2013 bliver et endnu bedre år end det forgangende, og jeg ser allerede frem til at dele det med jer.. Allerede nu kan jeg fortælle jer at den første store beslutning i 2013 er taget, og jeg ser utrolig meget frem til at dette sker. Jeg er så ubeskrivelig glad for den beslutning jeg har taget. 
Desværre er det ikke noget jeg kan afsløre for jeg endnu, så i må sætte jeres tålmodighed på prøve, og vente indtil jeg er tilbage i Tyrkiet. Jeg lover jeg at så snart jeg kan løfte sløret for hvad det er, så bliver det delt med jer. 

Jeg kommer med en opdatering igen senere i dag, omkring vores nytårsfest, som var helt fantastisk. 

Håber i allesammen får en god og afslappende dag, uden for mange tømmermænd <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar