onsdag den 23. januar 2013

Det første "farvel"

God eftermiddag :)

Næsten to måneder er gået, og det begynder at blive tid til at sige "farvel" og på gensyn til alle de fantastiske menneske her i Danmark.
Den første afsked har været i dag, da mine forældre er rejst til Italien. Jeg synes altid det er hårdt at sige farvel til mine forældre, men denne gang har det været hårdt på en anden måde, nemlig fordi jeg ikke ved noget om hvornår jeg ser dem igen. De plejer altid at være i Tyrkiet i april, men i år ser det ud til at tingene bliver anderledes. Min mor er i en situation hvor hun desværre ikke kan rejse, og det vides ikke hvornår hun kan få lov at rejse igen, og præcis derfor har denne afsked været ekstra hård, men forhåbentlig går der kun et par måneder før jeg ser mine forældre igen.

Derudover skal der lyde en stor tak til mine fantastiske forældre fra F og jeg, for at i har taget jer så godt af os i de to mdr vi har været hos jer, og for alt hvad i har gjort for os. Vi har haft nogle helt uforglemmelige oplevelser sammen med jer, og vi glæder os til at se jer næste gang.

Mor & far jeg elsker jer <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar