torsdag den 10. januar 2013

Tiden går alt for hurtigt

I dag er der blot 18 dage til vi tager afsked med familie og venner her i Danmark og vender hjem til vores hverdag i Tyrkiet. Vi har haft en helt fantastisk tid i Danmark, men har desværre ikke nået alt det vi ville, men sådan er det jo mange gange. Vores dage er fuldt booket ud den resterende tid, men alligevel sidder jeg tilbage med den følelse af at jeg har svigte nogle personer under vores ophold i Danmark. Jeg føler at jeg kunne have brugt meget mere tid sammen med mine fantastiske veninder Helena, Fie, Mette, Louise, Laila, Line, Kirstine og søs og min fantastiske kusine Anja og hendes lille prinsesse Nola, som har så stor betydning for mig. Men det er vel ikke nemt at få tid til det hele? I er alle personer som har en utrolig stor plads i mit hjerte, og der går ikke dage uden at jeg tænker på hver og en af jer, jeg håber blot at i kan bære over med os, og forstå at vi har haft meget at se til.

Selvom vi har 18 dage tilbage, er jeg allerede begyndt at være trist ved tanken over at skulle sige farvel. Eller rettersagt på gensyn med de helt fantastiske mennesker jeg har rundt omkring mig. Jeg er ikke så god til at udtrykke mig personligt og vise mine følelser, noget jeg egentlig burde være bedre til, så derfor prøver jeg at gøre det igennem min blog, og i skal ALLE vide at jeg sætter utrolig stor pris på jer, og tak fordi i er dem i er <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar