lørdag den 26. januar 2013

På vej til København

Så er vi på vej til København for at tilbringe den sidste tid inden vi skal flyve hjem til Alanya mandag eftermiddag.

Vi har været undervejs i en time, og er i København om ca. 2 timer!

Jeg havde lovet jer at komme med et indlæg om min aften i går, så der kommer lige lidt her, glemte selvfølgelig alt om at tage billeder..

Jeg havde den mest fantastiske aften, og det betyder meget for mig. Det blev en aften med god mad, masser af tøsehygge, og en gang Håndbold. Danmark spillede i går semifinale mod Kroatien under VM slutrunden, og heldigvis løb Danmark med Sejren og er klar til at spille finalen i morgen mod Spanien.

Jeg vil gerne takke jer fantastiske piger, som kom og gjorde min sidste aften i Esbjerg perfekt, det var virkelig hårdt at sige farvel til jer, men jeg trøster mig selv med at det jo heldigvis ikke er sidst gang vi ses, selvom det er svært at sige hvornår vi ses igen! Desværre manglede der nogle af mine fantastiske veninder i går, men jeg havde dem i mine tanker hele aften. Det er desværre bare rigtig svært at få samlet alle på en gang, da nogle skal arbejde osv, men det må vi have til gode. :-)

Håber i alle får en fantastisk lørdag <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar